divendres, 8 de febrer del 2008

Baile Átha Cliath!!

Doncs sí, després d'un mes inacabable d'exàmens, sobretot la última part en què n'he tingut 5 en 2 setmanes i l'últim dels quals no he tingut pràcticament temps per estudiar, faig una petita actualització només per comentar que 9 físics i 1 matemàtic viatjaran avui a la ciutat de James Joyce a passar 5 dies lluny d'integrals de contorn, fils expansius, registres de segment, oscil·ladors submergits en fluids viscosos i núvols moleculars de 4 parsecs de diàmetre.

Una cançó mítica per encomanar-se de l'ambient màgic irlandès...


3 comentaris:

Michael Rahal ha dit...

Hola Dani, interesante blog, te he puesto un enlace en el mio. Saludos, Michael

Irene ha dit...

Hola Dani! Com t'he dit avui, ja porto temps llegint el blog i ja que avui, per sorpresa, he vist a l'autor en persona doncs m'he decidit a deixar-te un comentari! De fet ja t'ho he dit, però mira, que el blog em sembla molt interessant i "currat", continua escrivint-hi!Potser així em convences i acabo fent física! :)
En fi, q vagi molt bé! 1 petó!

Anònim ha dit...

Hola Dani! Segurament no sabràs qui sóc...la única participant femenina del campionat d'escacs del CIC! El fet és que vaig estar parlant amb la Irene Tor, i em va dir que et coneixia. I res, em va dir que mirés el teu blog... Només dir-te que m'he quedat bastant sorpresa! Articles interessantíssims, no dubtaré en visitar-lo més.
Un petó i espero que tot vagi ideal!