dilluns, 17 de desembre del 2007

Rememorant els herois de la infància

Vaig a posar alguna cosa nova que fa dies que aquesta pàgina es veu igual. Ara li tocava al Jon d'escriure però deu estar preparant una nova tesi brillant així que posaré alguna cosa per distreure'ns mentrestant.

Allò de la boira a Navalmoral sembla que efectivament em va anar bé, vaig estar prou inspirat (o els meus rivals prou desafortunats, segons com es miri) per tenir serioses opcions de guanyar un open internacional per primer cop a la meva vida, però al final la pressió va poder amb mi i quan només havia de fer taules la última partida amb blanques vaig acabar perdent-la i quedant quart. No em queixaré de totes maneres!

He estat bona part de la tarda i del vespre estudiant termodinàmica per un parcial de demà però els problemes són recargolats i numèricament intractables i ja estic una mica marejat de tantes derivades parcials, així que aquí va la distracció que anunciava:

Sempre he somiat ser un dels protagonistes d'aquest vídeo! Tota la màgia de la millor sèrie de dibuixos animats de la història en el món real! Algú s'apunta a una batalla? ;)

1 comentari:

Jon ha dit...

Em temo que a partir d'ara el que no podrà evitar somiar per les nits veient-te a tu de protagonista d'aquest vídeo seré jo...