divendres, 23 de novembre del 2007

Perdidos

Aquest és el nom d'una de les sèries que estic seguint amb diligència. Pels que no la conegueu, es tracta d'una superproducció americana en què un grup de personatges que no es coneixen entre ells van a parar a una illa perduda del mig del Pacífic com a conseqüència d'un accident aeri. Des del primer moment els guionistes introdueixen elements d'intriga: un nombre increïblement alt de supervivents sense ferides greus, sons estranys durant les nits, l'aparició d'un ós polar en una illa suposadament tropical...

Durant bona part de les 2 primeres temporades vaig seguir amb gran interès la sèrie i amb emoció per veure què ens tenien preparat per al següent episodi. Ara a la tercera temporada començo a trobar-li certs punts negatius (trames que queden suspeses sense resoldre durant un temps excessivament llarg, poca coherència dels personatges, excessiu nombre d'aparicions sobrenaturals que molts personatges admeten sense immutar-se durant gaire temps...) M'alineo amb la tesi del Pol, company de Física, que també deia que a partir de la 3a temporada la sèrie començava a decaure. Però encara confio que cap al final els guionistes redreceran un rumb lògic i coherent i em tornaran a atrapar a la pantalla.

Demà probablement s'afegirà el Jon com a blogger. Pels que no el coneixeu, es un amic meu de l'escola i del Batxillerat, que ara estudia informàtica a la UAB. A vegades és una mica irritant en certes discussions, però en el fons és dòcil. ;) Potser canviem d'adreça, demà us ho faré saber.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Clar que si!

Aquesta serie és del tot absurda. Trobo insultant que amparats amb l'excusa de que és una sèrie de ciència ficció els guionistes puguin fer el que els hi surt dels collons.
Una història encara que sigui de ciència ficció, fantàstica, terror etc.. ha de tenir coherència i sentit, si no qualsevol podriem ser guionistes.

Aix... m'extranya que Isaac Asimov no s'hagi aixecat per poder suicidar-se.... jajajjaja

eidrian ha dit...

collons Dani et veig realment motivat eh amb això del blog...

m'hauré de posar les piles! XD